Visitors


Selasa, 09 Februari 2016

lucu and gokil


Yudo : awakmu ijik eleng gak lagu posyandu
Yudi : apal malahan
Yudo : yowes..ayo nyanyine sambung nyambung
Yudi : wani ae aku.....suit mulai
Yudo :  Aku anak sehat
Yudi : tubuhku kawat
Yudo : goblok to awakmu kok iso kawat, sing bener kuat
Yudi : ealah salah to............. yo sepurane
Yudo : mbaleni. aku anak sehat
Yudi : tubuhku kuat
Yudo : karena ibuku
Yudi : turunan penjahat
Yudo : kopyor to lak'an
Yudi : lha opo sing bener
Yudo : Rajin dan cermat
Yudi : iyo iyo
Yudo : semasa aku bayi
Yudi : slalu diemik'i sapi
Yudo : salah le le sing bener , slalu di beri ASI
Yudi : ngele lhe tak critani ndisik ASIne gak metu maleh ngombe susu sapi
Yudo : yowes lanjut, makanan bergizi
Yudi : dan kumkuman wesi
Yudo : lak yo bongko ngombe kum kuman wesi
Yudi : salah meneh
Yudo : sing bener makanan bergizi dan imunisasi
Yudi : oke lanjut
Yudo : Berat badanku ditimbang selalu Pos Yandu menunggu
Yudi : menunggu karepmu
Yudo : kok iso karepmu
Yudi : lho carane lak gak wayahe neng posyandu kan gak mrono
Yudo : oh iyo yo
Yudi : ngomong karo awakmu gak nutut
Yudo : Bila aku diare
Yudi : ibukmu di slentak jaran
Yudo : yo ngesakne to
Yudi : lha benere pye kok salah ae
Yudo : bila aku diare Ibu selalu waspada
Pertolongan oralit

Yudi : selalu setiap sedia,,,,,oooo laila soto
Yudo : kok ngadrah laila soto barang to
Yudi : kene melok bend
Yudo : alah paling alextone
Yudi : rumangsamu opo le le
Share:

0 komentar:

Posting Komentar

Online


Ganti Background Blog Ini!


Get Widget

Mengenai Saya.

Kediri, Kediri, Indonesia
Matur Suwun kulo aturaken engkang sampun rawuh dhateng mriki
Diberdayakan oleh Blogger.

Blogger templates